5 Ocak 2013 Cumartesi

YORGUNUM, UYKUM VAR VE YARIN BANA TATİL YOOK :(

                                                                                             
Çooooook yorgunuuuuuum :( 
 Dün arkadaşlarla, önceden da bahsettiğim arkadaşlarımın cafesinde çiğ köfte partisi yaptık. Süperdi yaaa :) Vakit çok geç olduğu için ben arkadaşlarda kaldım. Cafe dönüşünde eve geldiğimizde sabah 4 buçuğa kadar monopoly oynadık. Çok zevkliydi. :) Sabah arkadaşlar uyurken ben evden çıktım malum iş var. Sabah çok iyiydim ama şimdi yorgunluğun da etkisiyle  gözlerimi açmakta zorlanıyorum. :( Ve annemler de; yine arkadaşlarınla sabahladın değil mi? Bu gece de biz uyutmayacağız seni, diyorlar? :( Ne yapacağım ben? :(
  Bi de bütün yoğunluklarım üzerine büromuzu taşıyoruz, taşınma telaşı var. Neyse ki yarın bütün eşyalar yeni büroya gidiyorda taşınma merasimi sonuçlanıyor. Ama yeni büromuz çok güzel. Veeee artık kendime ait bi odam var. :)
  Haaa bi de dün saçlarımı kestirdim. Uçları çok kötü olmuştu. Saç kesimimi görenler çok beğendi. Hoş sadece saç güzel olsa ne olur sahibi güzel olmayınca. Güzel olunca saçın güzelliği de ortaya çıktı. (Çok mu kendimi övdüm ne :) ) Ama herkes güzel dedi nazar değdi bana :( Geçenlerde düşmüştüm hatta onu da yazmıştım ve bugün yine düştüm. Üstüm başım çamur oldu. :( Bacağım yine ağrıyor. :( Önceki düşmemin ağrıları bile daha yavaş yavaş geçmişti şimdi bi daha başladı. :(
  Neyse geçer herhalde. Boş bulduğum bi aralıkta ancak bunları yazabildim. Yazmak istediğim o kadar çok şey var ki. Ama bi de şu var; bu aralar kafamdakileri, kelimeleri bir araya getirerek izah etmekte, bunu yazıya dökmekte zorlanıyorum. :( 
  Bunun nedenini ve çözümünü bilen varsa bana yardımcı olabilir mi?

4 yorum:

  1. bence saçın çok yakışmış:):) Yüreğinin güzelliği yüzüne vurmuş senin abla gülü:)ay hadi gittim ben, çok işim var pofhhh:(:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ablam :) yıllardır ilk defa içime sinen bir saç kesimi oldu valla :)
      senin yüreğin güzel ki insanları da öyle görüyorsun ablacım :) bu arada sınavların nasıl geçti ablacım?

      Sil
  2. bende aynı saç kesiminden yaptım :)) şaka bi yana meleğim senin melek gibi yüreğin yeter yüzünü aydınlatmaya. yorgun olmana üzüldüm ama bir yandada bu yorgunluga sebep arkadaslarınla gecirdiğin harika vakitler olunca üzülmekten vazgectim. aa bir de yeni odan hayırlı olsun adres gönder de çiçeğin benden olsun :) kafanın yogunlugundan yazıya dökmek zor oluyordur. aklın farklı konularla o kadar kalabalık ki oturup onları kelimelerle sıraya dizmek seni zorluyor sanırım. aklıma şöyle bir örnek geldi. 5 farklı boncuktan yapılmış 5 farklı kolye olsun ve hepsi kopmuş olsun onları toparlayıp ipe dizmek bile ne kadar zaman alır. seninde zihnin şimdi derin bir uğraş içinde. ayy ben yine gevezelik yaptım. kızma hemen gidiyorum ama öpüyorum seni kocaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gitmeeee ben senin yorumlarına okumayı çoook seviyorum kiii :)

      Sil