18 Mayıs 2013 Cumartesi

İYİ Kİ...


Beklemek... Neyi ve kimi beklediğini bilmeden beklemek... Ne kadar dayanabileceğini bilmeden beklemek... Gördüğün bir rüyaya güvenerek beklemek... 

Bilirsin bi yerden çıkacaktır... O kadar zamandır beklemelerin nihayetlenecektir... Çektiğin acıların, ağlarken uykusuz kaldığın gecelerin artık bir anlamı olacaktır...

İyi ki diyeceksin. İyi ki başka yanlış yollara girme gafletine düşmeden sadece onu beklemişim. Onu gördüğün zaman bunlar aklına gelecek. 

Gözlerinin içine bakarken hep içinden tekrarlayacaksın; İyi ki, İyi ki...

5 yorum:

  1. Zordur be beklemek..
    Çok ağır yüktür , ezer geçer sonunda namussuz :\

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beklemek zor ama beklemene değince senden mutlusu olmuyor be tolga :)

      Sil
    2. Beklemene değsin beklediklerin o zaman Melekcan :)

      Sil
  2. beklemek zor ve gereksiz bence..
    iyi ki mi? kimin ardından ne için??
    asla gidenin arkasından beklemem ve başlarda tökezlesem de sonunda doğrulup yoluma en güzel şekilde devam ederim.
    yapılması gerekenin bu olduğuna inanıyorum..
    çünkü ben sevdiğimi asla bekletmem, bir kelimesiyle koşarak giderim ona.. öyleyse sevdiğim de beni bekletmemeli.. bir hiç uğruna..
    Not: Edebi açıdan bakınca çok güzel ve hoş bir yazı olmuş ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte asıl sorun beklediğin kişinin kim olduğunu bilmemekte...
      Ben kimi beklediğimi bilmiyorum ki...
      Yorumun için çoooooooook teşekkür ederim :)

      Sil