10 Mart 2015 Salı

YAZI YAZMA SANATI... :)

Ruhumu okşuyor sözcükler. Sanki bıraksalar ne kitaplar, ne senaryolar yazacağım. :) Hahaaa buna kendim bile inanmadım :) 
Sessiz kalmaktan kaçıran, duygusuzluktan kurtaran, kendimi olduğum yerden çok daha iyi bir yerde hissetmemi sağlayan harfleri kullanıyorum. Fakat ilkokul 1'de öğrendiğim harflerin beni bu kadar sıradanlıktan kurtaracağımı hiç bilmiyordum.
Yazmak herkesçe var olan bir beceri ya da kimisi için yetenekten çok, yazıyor ve rahatlıyor olmak. Ben öncelikle böyle başladım. Küçük uğraşlarım, alfabeyi sevmekle başladı. Derste yazı yazmaktan mutlu olan bir çocuktum. Daha küçücük yaşta “kompozisyon verse hoca da bir şeyler yazsam” diye içten içe heyecanlanırdım. Kompozisyonlerım hep iyi not almıştır :)
Kendi kendime hep yazardım. Bi defterim vardı içimi döktüğüm. Sonra bi gün o defteri çok meraklı kuzenim bulmuş tek tek okumuş. :( Sonra uzun bir süre yazmadım. Küstüm galiba. Ama yazmamak bana iyi gelmedi. Blogu keşfettim. Blogda ilk Deep'imi tanıdım. Bana sağolsun ilk zamanlarda bu blogun teknik bazı şeylerini bilmemden oluşan sıkıntılarıma yardım etti. Ben blog dünyasını onunla tanıdım. Sonra bi sürü arkadaşım oldu. Çok güzel ablalar, kardeşler, arkadaşlar tanıdım. Onlar iyi ki varlar. İyi ki onlar da yazıyorlar. Yazarak anlaşmak başka bişey çünkü. bunu ancak derdini sevincini en iyi yazarak anlatanlar anlar :)
Öyle işte bi an içimden bunlar geliverdi bende çiziktiriverdim. :D

9 yorum:

  1. Senin o hahaaaa nı yerim ben:) :) yaz tabiii tatlışım yaz bizde okuyalım..blog dünyasının çok değerli insanları var ne hoş değil mi bööle birbirimizi tanıdık..çok sevgiler:) görüşürüüüzzz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet iyi ki bu blog ve burada tanıdıklarım var :)

      Sil
  2. Evet, yazmak iyidir. Kaynaştırır. :)

    YanıtlaSil
  3. aahh sanırım bir çoğumuz ilk Deep'i tanıdı (:
    ohh ne güzel gelmiş içindennn :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep bu blog dünyasında bence ayrı bir yerde ;)

      Sil
    2. kesinlikleeeee! köprü gibi (:
      bu arada canım ya bişey sorcam. ben blog URL'mi değiştirdim diye birçok arkadaşıma yazdıklarım düşmüyormuş. Sende de öyle mi? :(
      Rica etsem bir bakıp bana da bilgi verebilir misin?

      Sil
  4. Merhabalar.

    İnsan olarak duygularımızı, düşüncelerimizi, tasarılarımızı, sezgilerimizi ve görüşlerimizi ya yazarak ya da anlatarak dışa vurmak zorundayız. Bu dışa vuruş her şeyden önce var oluşumuzun bir gerçeği olup, tıp ki sizi ateşlediği gibi eli kalem tutan ve yazmak isteyen herkesi de ateşler.

    Güzel bir konu ve güzel bir paylaşımdı. Kaleminize ve gönlünüze sağlıklar dilerim.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim
      biz galiba yazarak kendini ifade edebilen insanlarız yani benim için öyle en azından

      Sil