6 Nisan 2015 Pazartesi

BAHAR MI GELMİŞ??? AMA BEN ÇOK YORGUNUM YAAA!!!

İşte yine ben. :)
Nedir bu Allah'ım 3 haftadır pazarım falan kalmadı valla. :(
Geçen haftalardaki yoğunluğumu anlatmıştım. Bu hafta sonu da çok yoğundum yaa :(
Arkadaşımın bizde kaldığını söylemiştim. Sabah kalktık annemle kahvaltı hazırladık. Kahvaltıdan sonra bulaşıktı evin toparlanması derken arkadaşımın düğününe zor yetiştim. 
Ama benim bu halim ne olcak bilmem arkadaş çok olunca taktığım altınların sayısını unuttum artık :) Küçük kardeşimde düğüne benimle birlikte gelmek istedi. Bilmem bilir misiniz Konya'daki düğünlerin düğün pilavı meşhurdur. İşte güzel bi düğün pilavımızı yedik. Düğün bitti annemle balkondaki saksılara marul, maydonoz falan ektik. Sonra hadiii akşam yemeğini hazırla. Yemeği hazırla et derken hadiii teyzemler çaya geldi. Onların geleceği önceden belli olduğu için yemeği hazırladıktan sonra bi börek ve kek yaptım. Onların çayıydı, meyvesiydi derken saat gece 1 oldu. Bulaşıkları yıka evi topla yat derken saat 2 buçuktu. 
Sabahta erkenden kalk işe gel. :(
Uykum var benim yaaa uykummmmmm :(
Görseldeki çiçekleride ben şubat ayında ekmiştim. Büyümeye başladılar. Bizim balkona bahar geldi anlayacağınız :)

5 yorum:

  1. Ahh bu bahar ahhh :) Bir yorgunluk bir halsizlik yinede iyi koşturmuşsun :)

    Kolay gelsin :) Haa birde vakit buldukça uyumak dinlenmek lazım her şey için dinlenmek lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet dinlenmek lazım ama dinlenebiliyor musun diye bi sor tabisi de hayııır :(
      bakalım bi dinlenecek vaktimiz olur herhalde :)

      Sil
  2. hihi güzel hayat ama yaa seninki bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel canım ben ona bişey demiyorum ki sonuçta çoook zor hayatlar yaşayan insanlar var dimi ama

      Sil